Wijk Weteringpark

Weteringpark:

Weteringpark ligt ten noorden van Wassenaar aan de van het wiedgebied tussen de kernen van Wassenaar en Valkenburg/ Leiden. De wijk, onderverdeeld naar Weteringpark I t/m IV omvat woningen in de huur- en koopsector. De wijk is ruim opgezet. Er zijn groene zones waaronder een centrale waterpartij. De wijk is alleen bestemd voor bestemmingsverkeer en daarvoor autoluw. Weteringpark beschikt tevens over een jachthaven. Met de nabijheid van diverse scholen is Wetringpark bij uitstek geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen.

Weteringpark 1

Dit complex bestaat uit 87 eengezinswoningen bouwjaar 1990

Bellestijnlaan 6 t/m 24 even

Bijlcamppad 1 t/m 19 oneven

Lindenhoflaan 2 t/m 24 even

Rodenburglaan 1 t/m 7 oneven, 11 t/m 17 oneven, 14 t/m 48 even

Vinkenburglaan 2 t/m 8, 14 t/m 20

Weteringpark 1

Dit complex bestaat uit 18 appartementen bouwjaar 1990

Bellestijnlaan 75 t/m 99 oneven

Vinkenburglaan 7 t/m 57 oneven

Weteringpark 2

Dit complex bestaat uit 6 eengezinswoningen bouwjaar 1995

Rodenburglaan 19, 21, 23

Westerhoflaan 18, 20, 22

Dit complex bestaat uit 14 beschermd Wonen appartementen bouwjaar 1995

Rodenburglaan 66 t/m 78 even

Westerhoflaan 18 t/m 26

Bonte Os

In de wijk Weteringpark staat het wooncomplex Bonte Os bouwjaar 2006. Het complex bestaat uit 30 royale 3 en 4 kamerappartementen. Van deze appartementen zijn er 15 voor mensen met een ADL-indicatie. Vanuit het ADL cluster in het complex wordt 24 uur per dag zorg verleend aan de bewoners van de ADL woningen.

Bonte Oslaan 2 t/m 62