Oosthof

Start uitvoering

Start koop

Start oplevering

Complex Oosthof is grootschalig gerenoveerd en gemoderniseerd. Technische, functionele en esthetische werkzaamheden zijn van augustus 2016 tot en met januari 2017 uitgevoerd. De woningen zijn volledig voorzien van HR++ beglazing met gedeeltelijk nieuwe kozijnen en schilderwerk. De begane grondvloer en spouwmuur zijn voorzien van hoogwaardige isolatie. De oorspronkelijke lift is verwijderd. Hiervoor zijn twee nieuwe liften teruggekomen, welke centraal gesitueerd zijn in het complex. Nieuwe entrees zijn gerealiseerd, waardoor het binnenterrein alleen bereikbaar is voor bevoegde. Het complex is geheel rollator toegankelijk gemaakt. De galerijen zijn opgehoogd en de entrees voorzien van elektrische deuren.

Het schilderwerk is in verband met de weersomstandigheden uitgesteld, zodra het weer het toelaat worden deze werkzaamheden uitgevoerd.

Op 19 januari jl. heeft wethouder Bert Doorn in aanwezigheid van vele genodigden het vernieuwde ontmoetingscentrum in het wooncomplex De Oosthof geopend.

Wijkteam Oost SWZ opent deuren nieuw kantoor

Het kantoor van wijkteam Oost SWZ is gerealiseerd in het complex Oosthof. Door dit nieuwe kantoor is de bereikbaarheid naar de wijk gemakkelijker. Daarbij bevordert de combinatie van het ontmoetingscentrum en het wijkteam de laagdrempeligheid. Buurtbewoners kunnen deelnemen aan een activiteit en lopen dan automatisch langs het kantoor. Hierdoor krijgt de zorg een gezicht wat het makkelijker kan maken om even langs te gaan voor een vraag.