Terug naar nieuwsoverzicht

Een telefonisch loket voor welzijn, werk en zorg

Geplaatst op: 26 januari 2018

Vanaf 1 december jl. is er één telefoonnummer waar inwoners met alle vragen over welzijn, werk en zorg terecht kunnen. Het telefoonnummer 088-6549380 is op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur beriekbaar. Of per email wwz@wassenaar.nl . Het telefonisch loket zorgt ervoor dat inwoners en professionals sneller de juiste deskundige vinden die ondersteuning kan bieden.

Eén loket voor alle vragen, de hele dag bereikbaar. Voor vragen die gaan over hulp en ondersteuning kan het zijn dat je als inwoner een antwoord vindt bij een fysiotherapeut, een huisarts, de welzijnsorganisatie of de gemeente. Om te voorkomen dat iemand lang moet zoeken bij wie hij of zij moet zijn, is dit telefonische loket de hele dag beschikbaar. Er werken medewerkers die direct weten waar een inwoner het beste naartoe kan en sommige vragen kunnen zij ook direct beantwoorden.

Liever persoonlijk contact?

Heeft u liever persoonlijk contact? Daarvoor kunt u terecht bij het Informatiepunt op het gemeentekantoor of direct bellen met uw consulent. Het informatiepunt op het gemeentekantoor is op afspraak bereikbaar. Een afspraak maakt u online of bel met 088-6549544.