De Wassenaarsche Bouwstichting heeft een collectieve glasverzekering afgesloten. De premie voor die verzekering is opgenomen in de servicekosten. Of deze verzekering bij u van toepassing is, kunt u zien op de huurovereenkomst. Het voordeel is een laag tarief en gemak bij glasbreuk, dat direct zonder verdere kosten door ons wordt hersteld.

Vanaf 1 januari 2013 kunt u, als u bij ons de glasverzekering heeft afgesloten, een glasschade 24 uur per dag en 7 dagen in de week melden bij onze verzekeraar. U belt het telefoonnummer 0800 0226100 (gratis) en u wordt direct geholpen. U hoeft uw glasschade dus niet meer bij ons te melden.

Als u geen glasverzekering bij ons heeft, kunt u toch een beroep op ons doen. U kunt de glasschade ook rechtstreeks melden bij onze verzekeraar via telefoonnummer 0800 0226100 (gratis), maar de kosten worden achteraf bij u in rekening gebracht. Als u zelf een glasschadeverzekering heeft afgesloten bij een verzekeringsmaatschappij dan moet u bij glasschade contact opnemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij.