Nieuwbouw

Polanenpark 243 / 105

Voor de locatie Polanenpark 243 is een nieuwbouwplan gemaakt dat voorziet in twaalf eenheden van circa 50m² bvo in twee bouwlagen en twintig parkeerplaatsen (waarvan zeven bestaand). Dit zijn tweekamerwoningen met name bedoeld voor starters op de won…

Zorgcampus Poortlaan - Kerkstraat

Wassenaarsche Bouwstichting werkt op de locatie Poortlaan/Ridderlaan/Kerkstraat aan verschillende nieuwbouw plannen. De locatie is deels in gebruik bij de Stichting Wassenaarse Zorgverlening (SWZ). Het eerste nieuwbouwcluster is ten behoeve van deze organisatie gerealiseerd,  en voorjaar 2019 opgeleverd en in gebruik genomen. Het gaat om kleinschalig groepswonen voor ouderen, ter vervanging van het naastgelegen en verouderde Huize Willibrord.

Zorgcampus Ridderlaan / Poortlaan

De tweede fase van de Zorgcampus is bedoeld voor ouderen die op enig moment comfortabeler willen wonen, op een centrale plek in het dorp, met als dat nodig is ook zorg aan huis.