Wassenaarsche Bouwstichting vindt het belangrijk om haar huurders van tijd tot tijd te informeren over allerlei onderwerpen. Dat doen wij o.a. door het uitgeven van het huurdersmagazine “De Doorkijk”.

Isis Desumma vertelt daarin iets over ons nieuwe Koersplan dat binnenkort gepubliceerd wordt. De kernwaarden uit dit Koersplan komen ook terug in dit magazine.

Als betrokken corporatie geven wij in de juni-uitgave van “De Doorkijk” o.a. tips over hoe je het gesprek met je buren kunt aangaan als je last of overlast ervaart. Want steeds meer mensen in Nederland klagen over hun buren en dan met name over geluids- en stankoverlast of agressief of verward gedrag. Als we samenwerken, kunnen we veel voor elkaar krijgen, ook bijv. het schoon, heel en veilig houden van onze buurten. Met een aantal tips & tricks kunnen we daarin allemaal ons steentje bijdragen.

Onze betrokkenheid bij onze huurders blijkt ook uit onze projecten. We zorgen er bijvoorbeeld dat de woningen in het complex de Hunselaer beter bereikbaar zijn voor de bewoners.

En als professionele organisatie moeten wij onze huurders ook informeren over onderwerpen als de jaarlijkse huuraanpassing, woningruil of (nieuwe) wetgeving, zoals de Omgevingswet.