Er worden phishing berichten verzonden waarin staat dat woningzoekenden de verlengingskosten van hun inschrijving bij WoningNet moeten betalen. Deze berichten worden door een nog onbekende partij verstuurd. Open de e-mail of sms niet en verwijder deze direct. Heeft u de e-mail of sms wel geopend? Klik dan niet op de link!
Er worden phishing berichten (sms of e-mail) verzonden waarin staat dat woningzoekenden de verlengingskosten van hun inschrijving bij WoningNet moeten betalen. In het bericht staat dat u de verlenging kunt betalen door op de link in de tekst te klikken. Open de e-mail of sms niet en verwijder deze direct. Heeft u de e-mail of sms wel geopend? Klik dan niet op de link!
Toch op de link geklikt?
Als u toch per ongeluk op de link in de tekst heeft geklikt, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw bank. U kunt aangeven dat er sprake is van digitale oplichting.
Inschrijving verlengen bij Woonnet Haaglanden
Als het tijd is om uw inschrijving bij Woonnet Haaglanden te verlengen, dan ontvangt u van ons een e-mail. U kunt uw inschrijving uitsluitend verlengen via uw inschrijving. Als u ingelogd bent, dan komt u direct in het betaalscherm terecht. Vervolgens kunt u uw inschrijving verlengen via iDEAL of een eenmalige machtiging. Verschijnt het betaalscherm niet direct? Dan kunt u klikken op 'Mijn betalingen' en vervolgens op de blauwe betaalknop. Wij vragen u nooit om te betalen voor uw verlenging via een link in een e-mail of sms.
Heeft u twijfels?
Neem dan contact op met ons KCC via 088 - 4887 000. Wij kunnen voor u controleren of u moet betalen voor uw verlenging. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09:00 - 16:30.