Ga naar de inhoud

Er worden phishing berichten verzonden waarin staat dat woningzoekenden de verlengingskosten van hun inschrijving bij WoningNet moeten betalen. Deze berichten worden door een nog onbekende partij verstuurd. Open de e-mail of sms niet en verwijder deze direct. Heeft u de e-mail of sms wel geopend? Klik dan niet op de link!

Er worden phishing berichten (sms of e-mail) verzonden waarin staat dat woningzoekenden de verlengingskosten van hun inschrijving bij WoningNet moeten betalen. In het bericht staat dat u de verlenging kunt betalen door op de link in de tekst te klikken. Open de e-mail of sms niet en verwijder deze direct. Heeft u de e-mail of sms wel geopend? Klik dan niet op de link!

Toch op de link geklikt?
Als u toch per ongeluk op de link in de tekst heeft geklikt, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw bank. U kunt aangeven dat er sprake is van digitale oplichting.

Inschrijving verlengen bij Woonnet Haaglanden
Als het tijd is om uw inschrijving bij Woonnet Haaglanden te verlengen, dan ontvangt u van ons een e-mail. U kunt uw inschrijving uitsluitend verlengen via uw inschrijving. Als u ingelogd bent, dan komt u direct in het betaalscherm terecht. Vervolgens kunt u uw inschrijving verlengen via iDEAL of een eenmalige machtiging. Verschijnt het betaalscherm niet direct? Dan kunt u klikken op 'Mijn betalingen' en vervolgens op de blauwe betaalknop. Wij vragen u nooit om te betalen voor uw verlenging via een link in een e-mail of sms.

Heeft u twijfels?
Neem dan contact op met ons KCC via 088 - 4887 000. Wij kunnen voor u controleren of u moet betalen voor uw verlenging. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09:00 - 16:30.